Jak otworzyć spór na gearbest?

 

Na gearbest obowiązuje roczna gwarancja i gdy postanowimy z niej skorzystać – otworzyć trzeba spór.

Spór to rozwiązanie z którego korzystamy również gdy zamówiony przedmiot nie dotarł, bądź dotarł.. ale wadliwy.
Warto zwrócić uwagę na numery trackingowe, jeśli korzystamy z przesyłki rejestrowanej, zanim zdecydujemy się walczyć o zwoje – bo może się okazać że nasza paczka może być na poczcie.

 

  1. Zakładanie sporu „TICKET’u” na gearbest.
    a) Po zalogowaniu wybieramy zakładkę ‚My account’, a w niej ‚My Tickets’
    b) Następnie otworzy się strona z naszymi zgłoszeniami, po kliknięciu ‚Submit Ticket’ zostaniemy przeniesieni do formularza zgłoszeniowego.
    c) Wypełniamy formularz zgłoszeniowy i oczekujemy na odpowiedź od supportu 🙂
    Po uzyskaniu pomocy będziemy mieli możliwość oceny obsługi – za ten proces otrzymać można dodatkowe punkty GB, które pozwalają na obniżenie cen zamawianych produktów!
  2. Zakładanie sporu na Paypal
    a)  Wspomniany wcześniej okres ochronny przy skorzystaniu z płatności PayPal, pozwala na skorzystanie z centrum rozstrzygania sporów.
    Aby rozpocząć spór, logujemy się na konto paypal, wybieramy pozycję z płatnością za produkt z którym mamy kłopoty i wybieramy ‚zgłoś problem’.
    b) W następnym kroku ujrzymy opcję powodu otwarcia sporu, którą wybieramy a następnie postępujemy zgodnie z instrukcjami strony paypal (opis problemu, kwota zwrotu etc.)